MODEL | DF30A |
---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 508 |
---|
Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
---|
Masa silnika kg*1 | L : 63.0 |
---|
Rodzaj silnika | OHV |
---|
Układ zasilania | Elektroniczny układ wtrysku paliwa - bezakumulatorowy |
---|
Liczba cylindrów | 3 |
---|
Pojemność skokowa cm3 | 490 |
---|
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
---|
Moc maks. kW (KM) | 22.1 KM |
---|
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
---|
Sterowanie | Rumpel |
---|
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
---|
Pojemność miski olejowej | 1.5 litra |
---|
Zbiornik paliwa | 25l |
---|
Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
---|
Alternator | 14V |
---|
Mocowanie silnika | Zawias |
---|
Sposób trymowania i odchylania | Przełącznik odchylania i trymowania |
---|
Przełożenie | 2.09:1 |
---|
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
---|
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
---|
Standardowa śruba napędowa (skok) | 9”-14” |
---|
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego | |
---|
*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.